JAS Maskinfabrik

Jobs

Administrationsansvarlig til JAS.DK i Kibæk

I JAS.DK søger vi en administrationsansvarlig til vores backoffice opgaver. Du vil blive en del af en dynamisk virksomhed, hvor nøgleordene er kvalitet, faglighed og hjælpsomhed. Brænder du for en travl hverdag med en bred vifte af administrative opgaver inden for fakturering, oprettelse af tilbud, ordrehåndtering og sagsadministration, vedligehold og registrering af dokumenter/salg samt backup support til produktion.

Bliver du motiveret af et arbejdsmiljø med et højt dedikeret team, der har fokus på effektive processer, højt serviceniveau, tæt samarbejde og faglig stolthed? Så er nedenstående måske noget for dig.

Dit ansvarsområde og fokus i stillingen

I JAS-teamet gør vi os umage over for hinanden, og vi er fælles om at skabe det gode arbejdsmiljø. Vi evner et højt serviceniveau, vi har gode kommunikative kompetencer, og vi er yderst struktureret. Kan du genkende dig selv i disse nøgleord, vil du passe godt ind.

Som vores nye kollega i backoffice, vil du få et bredt ansvarsområde, hvor overskrifterne vil være at sikre effektiv, korrekt og rettidig fakturering, at sikre den daglige drift på kontoret med div. ad hoc-opgaver, samt at supportere vores smede såvel som vores kunder.

Dine arbejdsopgaver vil mere specifikt inkludere følgende:

  • Ordrebehandling
  • Indkøb/bestilling af udstyr fra underleverandør
  • Koordinering med værksted og transport omkring levering af produkter til aftalt tidspunkt
  • Fakturering – herunder kreditering, aconto og kontrol samt opfølgning på dækningsgrader og omkostninger
  • Besvare kundehenvendelser vedrørende fakturering
  • Give input til løbende procesoptimering på administrative arbejdsgange
  • Følge op på sager herunder gamle sager, afventende sager
  • Opfølgning på debitor forfaldsliste i samarbejde med sagsansvarlig
  • Bestilling af div. materiel til produktion og projekter
  • Diverse ad hoc opgaver – samt afløser for nærmeste kollegaer ved fravær
  • Skarp på system og struktur og udnytter IT til fulde

Vi forventer at:

  • Du er serviceminded og angriber dine opgaver fra en positiv vinkel – både når der skal understøttes og når der skal stilles krav
  • Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale, og har mod på at snakke med kunder
  • Du er struktureret og har styr på detaljerne, er selvstændig og har evnen til at bevare overblikket i et miljø, hvor tingene går stærkt
  • Du har en god systemforståelse, og er hurtigt til at sætte dig ind i nye systemer og processer
  • Du sætter pris på samarbejde og har fokus på at hjælpe dine kollegaer og kunder
  • Besidder stærke kommunikationsevner og har en god gennemslagskraft. Du sikrer altid, at formidle budskaber på diplomatisk vis
  • Er fleksibel og har altid fokus på at komme i mål med en positiv og løsningsorienteret indstilling både overfor opgaver, kunder og kollegaer
  • Er vedholdende og sikre altid at dine deadlines efterleves
  • Har god tekst- og talforståelse og er superbruger af Microsoft Officepakken
  • I godt humør og har mod, vilje og evne til at gå nye veje
  • Har relevant erfaring fra lignende stilling

Dine muligheder
Som vores nye kollega træder du ind en vigtig stilling i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed. Her er et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskellighed. Du får mulighed for både faglig og personlig udvikling samt et engagerende og fagligt stolt arbejdsmiljø med fokus på arbejdsglæde.

Ansøgningsfrist: 15. januar 2021

Kontakt og ansøgning
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Søren Hager på:

Vi insisterer på at levere en høj kvalitet!